poniedziałek, 20 października 2014

WŁOSY JAK Z REKLAMY!

Będzie krótko i na temat: 
skąd wziąć włosy jak z reklamy?


Istotne są: samozaparcie, systematyczność, chęci, trochę gotówki i to co poniżej:
1. Tabletki BIOTEBAL 5mg (stosować według wskazań producenta; kuracja powinna trwać co najmniej 3 miesiące; potem przerzucamy się na BIOTEBAL 2,5mg, również na około 3 miesiące).
Wypróbowałam chyba wszystkie specyfiki tego typu; po tych tabletkach, w końcu, przestały mi wypadać hurtowe ilości włosów, a te, które mam na głowie rosną jak opętane - około 1,5cm w 35 dni.


Tabletki Biotebal działają również na paznokcie - szybciej rosną, są mocne i z połyskiem :)

2. Maseczka domowej produkcji, którą robimy raz w tygodniu - najlepiej do ostatnich swoich dni :)
Składniki:
- żółtko jaja (1 lub 2 w zależności od długości włosów),
- łyżka oleju z czarnuszki, 
- łyżka oleju lnianego,
- łyżka oliwy z oliwek, 
- 3 krople płynnej witaminy A,
- 3 krople płynnej witaminy E,
- 3 krople płynnej witaminy C,
- 5 kropli oleju jojoba.
Wszystkie składniki mieszamy w małym naczyniu, nakładamy na suche włosy, pakujemy wszystko w folię, worek lub czepek i pozostawiamy na co najmniej dwie godziny. Po upływie wskazanego czasu maseczkę spłukujemy i myjemy włosy szamponem, którym zazwyczaj to czynimy.
Maseczkę możemy dowolnie modyfikować - kluczem do sukcesu jest tutaj żółtko jaja oraz naturalne oleje, oliwy; pozostałe składniki są równie cenne, ale nie niezbędne.
Włosy po paru sesjach z maseczką stały się nawilżone, lśniące i mają taki zdecydowany kolor.

3. Wcierki z soku z czarnej rzepy - śmierdzi, ale skutecznie poprawia kondycję włosów!

Polecam! 

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też lubię konkrety, chociaż my - baby podobno mamy z tym problem :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Jak ja się ciesze, że nie muszę korzystać z żadnych z "wspomagaczy", można by rzec, że mam włosy jak z reklamy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      nie każdego matka naura włosiem pięknym obdarzyła, więc muszą się wspomagać :)
      A koleżance zazdrościmy :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Jeszcze Biotebalu nie zażywałam, a uwielbiam różne suplementy! Kiedyś robiłam takie maseczki domowe, teraz nie mam czasu, kładę gotowe:) Dodaj opcję "obserwatorzy" to będę na bieżąco co u Ciebie się dzieje, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      postaram się dodać obserwatorów :) w sprawach blogowo-technicznych lekko, jeszcze, się gubię :) Ale dzięki za sugestię.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Poszperałam na blogu i stwierdzam, iż gadżet: obserwatorzy w google mam dodany, chyba, że jakiś inny mam zamieścić?

      Usuń
  4. A ile kosztuje ten Biotebal? Też zmagam się z nadmiernym wypadaniem włosów i być może bym wypróbowała te tabletki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      biotebal kosztuje około 20 zł za 30 tabletek; jedyny minus jaki mają te tabletki to pogorszenie się cery u niektórych osób - ja nie miałam z tym problemu.
      Pozdrawiam.

      Usuń

KTO POSTY KOMENTUJE, TEN POMNIKI, DLA POTOMNYCH, ZE SŁÓW BUDUJE :)