niedziela, 17 stycznia 2021

Migawki z życia kobiety... Epizod 5: Głupia pisda

Ale ze mnie durna bździągwa! Po jaką cholerę zachciało mi się tych wszystkich firan i zasłon! Teraz muszę te kilometry szmat prasować, bo wstyd to wywiesić takie pomiętolone jak z krowiego zadu. A okna zasnuła już mgła z ubiegłego stulecia, trzeba je w końcu umyć, a jak okna umyć to i to prasowanie w pakiecie się wyłania zza winkla. Swoją drogą mycie okien to głęboko upierdliwa czynność, którą można mnie dotkliwie torturować. Z poziomu górnolotnych rozważań nad myciem okien i zasadnością wieszania szmat w oknach w formie wyprasowanej lub nie wytrącił mnie telefon mamuni…

- No cześć matka!

- Cześć dziecko wyrodne! Dlaczego ty milczysz od dwóch dni? Mogłaś umrzeć przez ten czas albo ja mogłam zemrzeć! – mamunia jak zwykle wbiła w ton kobiety zamartwiającej się.

- Eee tam… Bez przesady, już bez przesady. Póki co nikt nie umiera, a ty pewnie dzwonisz z jakimś pierdem jak cię znam. No co się stało?

- Nie, nie z pierdem! Wyobraź sobie, że Antoni zabiera mnie na weekend w góry i będziemy nocować w eleganckim hotelu! – głos mamuni zdradzał sporą dawkę podniecenia podszytego ekscytacją dziewczęcia z warkoczami.

- I co? Chciałaś się pochwalić i dobić mnie faktem romantycznego weekendu z ukochanym, gdy ja będę siedzieć i rwać włosy ze łba przed telewizorem wgapiając się w kolejny odcinek ”Chłopaków do wzięcia”…- poudawałam trochę lamentującą córkę w obliczu niesprawiedliwości losu.

- Dziecko nie rób mi tu prymitywnego przedstawienia! Wiem, że sobie ze starej matki żarty stroisz!

- Jakiej tam starej jak na weekendy jedzie z gachem! A wiadomo czym takie weekendy pachną! Ha! Ha!

- Niech pachną czym chcą, a ja mam problem, duży problem… Klara ja tu w poważnej sprawie do ciebie się zgłaszam… Bo ja dawno nie byłam na noclegu z mężczyzną poza domem i się tak zaczęłam zastanawiać czy by jakiego stroju na noc nie nabyć? – rodzicielka zawisła na łączach wyczekując mojej mniej lub bardziej sensownej odpowiedzi.

- Wiadomo, że nabyć! Chciałaś Antoniego straszyć tymi flanelowymi łachmanami w łąki makowe albo porzucone misie?!? Nie wiem co gorsze! Chociaż pewnie on już tym dostatecznie nastraszony, skoro nocował u ciebie nie raz to pewnie to widział! A że nie uciekł po tym traumatycznym przeżyciu to mu się szczerze dziwię! Ani się waż toto zabierać, bo mu oklapnie to co jeszcze nie oklapło do tej pory!

-  Ty się tu z matczynych koszulin nie naśmiewaj! Antoni nie narzekał i nawet mówił, że piękne kolory!

- A co miał mówić? Kłamał bidulek, żeby się przypodobać, a pewnie w samotności marzy o spaleniu tych łąk makowych! Koniecznie trza ci nabyć jaką satynową koszulę; może być długa, z jakim szlafroczkiem do kompletu i zobaczysz jak chłopinie libido podskoczy! 

- Ty to tylko o jednym! Myślisz, że co my tam zamierzamy robić?!?

- Nie wnikam, nie wiem i nie chcę wiedzieć! Tymczasem kobieto droga znikam, bo mycie okien mam w planach i prasowanie szmat z całego osiedla. Jutro po ciebie wpadnę to pojedziemy nabyć te grzeszne odzieże! 

Mamunia zniknęła w odmętach sieci telefonicznej, a ja mogłam spokojnie zabrać się za mycie okien. Właściwie to cała procedura okiennicza była: zdjęcie firan i zasłon, wrzucenie do pralki, mycie, prasowanie i wieszanie… Na myśl o tym wszystkim odechciało mi się wszystkiego. Całe popołudnie w przysłowiowej dupie i pot lejący się smętną strużką w rowie naplecnym. W ramach odskoczni pozaglądam chociaż na Sympatię; może i mnie jaki gach się trafi… O! I oto ci on! Yomi, cokolwiek to znaczy…

Yomi: Cześć,powiem ci że jestem ciekawy twojej osoby, mamy podobne oczekiwania,pozdrawiam Arek

No tak… Zasady wyrażania się w języku polskim leżą, ale Klara nie czepiaj się, daj dobry przykład… No i koleś ma podobne oczekiwania, a to moja kochana to jak wygrana w totka!

PoprostuKlara: Cześć, zawsze możemy o oczekiwaniach pogadać ;) Ja tu wpadam raczej rzadko, bo moja wiara w to, ze można kogoś normalnego tu poznać wynosi "zero". A Tobie udało się tu nawiązać znajomość z kimś sensownym? :) Klara

Yomi: Próby podejmowałem,ale bez powodzeniem,raczej nie mam zaufania do osób które po paru miesiącach znajomości chcą przewracać moje życie do góry nogami,jestem na to zbyt dorosły

Hmm… Zbuntowany anioł, wojownik niezależności mi się trafił… 

PoprostuKlara: W pewnym wieku wywracanie czyjegoś życia nie ma sensu, bo każdy ma swoje przyzwyczajenia i wizje ;) Chyba, że ktoś jest tak zdesperowany, że mu wszystko jedno co ktoś z jego żywotem zrobi ;)

Yomi: Więc póki co wystarczyła by mi przyjaźń na początek

PoprostuKlara: Przyjaźń w tych czasach to też nie tak łatwo znaleźć; ja w swoim życiu niczego nie zakładam i nie wykluczam; czasami jakaś rozmowa z kimś sensownym jest więcej warta niż bycie w pseudozwiązku w imię obaw przed samotnością czy tym, że na starość mi nikt szklanki nie poda ;)

Yomi: tak,ale kto by się martwił starością, kaj tam jeszcze. co ciekawego dzisiaj robiłaś ?,ja wróciłem z pracy,ugotowałem zupę,nakarmiłem psa i kota i odpoczywam bo w ostatnich dniach dużo robiłem wokół domu.

Bożesz, zara mi streści wszystkie sekundy swojej egzystencji: zrobiłem kupę, oderwałem dwa kawałki dwuwarstwowego papieru toaletowego w stokrotki, umyłem dłonie mydłem o zapachu lawendy… Nie, nie i jeszcze raz nie! Yomi jakoś mnie nie zachęcił do rozwijania pisaniny, drętwota flaczano-olejna kapała aż miło i jeszcze ta polszczyzna dźgająca po gałkach ocznych. Po umyciu okien, przed prasowaniem, zerknęłam jeszcze czy coś więcej dopisał poza tym ”kaj tam jeszcze i tak dalej”…

Yomi: Tak właśnie wychodzi jak staram się być zabawnym

W którym miejscu on był zabawny? Poczucie humoru zdecydowanie nie to, ale Klara nie bądź świnią i odpisz kulturalnie. Chłop źle nie wygląda, a bynajmniej fotografia na patologię nie wskazuje. A Gośka sto razy powtarzała, że nie należy się zniechęcać…

PoprostuKlara: Muszę się czymś ważnym zająć, ale jutro możemy pogadać. A tymczasem miłego popołudnia :) 

Yomi: spierdalaj głupia pisdo

Spionizowało mnie nieco i lekki wytrzeszcz mnie nawiedził... Yhmm… Zatem mieliśmy do czynienia z poważnymi zaburzeniami niewiadomego pochodzenia. Zostałam spontaniczną głupią pisdą bez specjalnych zasług. Rozumiem, że miałam być dostępna natychmiast i w każdym momencie, gdyż pan mężczyzna zechciał zwrócić na mnie uwagę roztaczając zabójczą wizję niańczenia psa, kota i pana mężczyzny w domowych pieleszach. No nic Klara, na ten moment zostaje ci romans z żelazkiem, skakanie po oknach, a potem możesz paść na wyro i oddać się nicnierobieniu. 

Muzyka z filmu Dirty dancing dodała mi kopa i jakoś te okna obrobiły się bez nadmiernych cierpień. Wieczorem wpadłam jeszcze na portal randkowy sprawdzić czy do pisdy nie dorzucono innych sympatycznych określeń. Zablokowałam dziada od psa i kota, ale odezwali się inni panowie, głównie żądni przygód i smakowania pod każdą postacią damskiego ciała, jacyś desperaci szukający opiekunki ich problematycznej psychiki i jeden małolat, który chciał zatapiać czoło w mym biuście. I to by było na tyle… 


Ciąg dalszy nastąpi… a wszelakie podobieństwo do prawdziwych postaci i zdarzeń jest przypadkowe…


Klara serdecznie zaprasza na pozostałe epizody, które znajdują się tutaj.

24 komentarze:

  1. Portale randkowe to niezwykle ciekawe studium przypadków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda; za każdym razem można wyciągnąć ciekawego królika z kapelusza ;)

      Usuń
  2. Ja tam lubię myć okna, ale zasłony zlikwidowałam!
    Faktycznie, na tym portalu randkowym to niezłe egzemplarze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała plejada gwiazd ;) Ciekawe czy okna lubią myć ;)

      Usuń
  3. Do mnie jeden taki (czyzby ten sam?) napisał: spierdalaj gruba krowo... nie wiem, czy nie wolałabym być jednak głupią 😂😂
    U siebie mam wiecej historyjek z portalu 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, Klara dopiero zaczyna to pewnie na niejednego gnoma jeszcze trafi 😉

      Usuń
  4. Nie mam zasłon od lat. Żaluzje spełniają tę rolę idealnie. A firanki - tylko dla delikatnej ozdoby. Poza tym portale randkowe to niezwykłe miejsca - ha ha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłośnicy pastwienia się nad firankami i zasłonami pewnie czerpią z tego jakąś niewytłumaczalną przyjemność 😉

      Usuń
  5. Portale randkowe to wykopalisko różnych cudów - domniemam, bo sama nigdy z nich nie korzystałam. Zasłony mam, ale tylko w salonie, jednak sa lekkie, w kolorze poduszek na kanapie, więc są tylko ozdobą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykopalisko jakich mało i materiał do badań dla psychologa i psychiatry 😉

      Usuń
  6. Naprawdę cudne, dawaj jeszcze, nie kończ tego tak już teraz, chce poczytać o tej odzieży mamuni i o portalu, fascynujące, choć trochę zbyt urwany kawałek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O portalu pewnie będzie jeszcze i amantach, z którymi Klara zmierzy się w realnym życiu. Co do odzieży mamuni to nie było w planach zagłębiania się w temat, ale pomyślę, pomyślę i może odcinek w galerii wśród szmat się zrobi 😉
      Z tym urywaniem to widzisz ja tak już mam, że mi się zawsze śpieszy 😁

      Usuń
  7. Super i chcę więcej. I też chcę czytać o zakupach z mamą 😄 Po rozwodzie korzystałam z portali i faktycznie można trafić na niezłe kwiatki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to musowo trzeba będzie baby na zakupy wysłać 😉 A portale to wiadomo, że skarbnica rozmaitości 🙈🙉🙊

      Usuń
  8. Nie mam firanek i nie mam zasłon, nigdy ich nie cierpiałam.
    Moja znajoma założyła sobie profil na portalu randkowym. Poczta zatkała się jej po pierwszym dniu. Rolnicy pisali wiersze, zdesperowani chcieli natychmiast telefon lub skype, biedni błagali o pieniądze, bogaci obiecywali raj. Prosiła mnie o pomoc, jak przejrzałam, kto i co pisze, to chwilami byłam przerażona. Większość panów wykazywała spore zaburzenia i nadawała się na leczenie, były też panie. Można pracę doktorską napisać, jak się poczyta portale randkowe.
    Irena- Hooltaye w podróży

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trzeba przewalić tony gruzu, żeby tam wartościowego człeka znaleźć 🙂

      Usuń
  9. Mam nadzieje ,ze nie jest to ostatni odcinek bo jestem szalenie ciekawa wyjazdu mamuni w góry i randkowych przygód. Fajnie się czyta,do następnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ostatni odcinek to nie jest 😉 Postaram się pisać dalej.

      Usuń
  10. Uśmiałam się po pachy bo przypomniała mi się moja głupota kiedy zapisałam się do takiego portalu,a wtedy ledwo skończyłam lat 18. Ale to nie były czasy internetu więc wszelakie listy i propozycje oraz zdjęcia dostawałam pocztą ...I był taki jeden nachalny Arab który pisał do mnie i wysyłał zdjęcia z jakiejś złotych statków i drogich sklepów na jednym zdjęciu miał garnitur z którego wisiała jeszcze metka nigdy tego nie zapomnę !

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze się uśmiałam czytając Twój wpis. Z drugiej strony gratuluję relacji z mamą <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż ... Jak mawia moja cioteczka PAN BÓG MA RÓŻNYCH LOKATORÓW. A mnie się ciśnie na usta TYLKO DLACZEGO NAJWIĘCEJ PRZYGŁUPÓW? Oszołomów nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście to fikcja literacka, ale w życiu takich pewnie nie brakuje.

      Usuń

KTO POSTY KOMENTUJE TEN POMNIKI, DLA POTOMNYCH, ZE SŁÓW BUDUJE :)