środa, 18 listopada 2015

Jakoś tak polubiłam dziada jednego...

Grafika: wall-art.com

Jaga A postanowiła się nade mną poznęcać ;) i nominowała mnie do zabawy Liebster Blog Award, która to jest przenoszona drogą internetową po blogosferze. Jeżeli jest tutaj jeszcze ktoś kto nie wie o co chodzi to przypominam, iż: "Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego Blogera, w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań".
Jago A dziękuję za wyróżnienie i ochoczo odpowiadam na Twoje pytania :)

1. Scena filmowa, którą chciałbyś/chciałabyś odtworzyć w swoim życiu...
Taaa... Mój osobisty chłop domowy już raz darł ze mnie łacha jak przeczytał na tym blogu, że chciałabym zatańczyć do kultowej piosenki z filmu "Dirty Dancing" :) Zatem chciałabym odtworzyć końcową scenę z tego filmu - sławetny taniec do pieśni "Time of my Life". Można się śmiać :)


2. Są przedmioty, które kojarzą się z dzieciństwem. Dla mnie to...
Z dzieciństwem kojarzy mi się stara, wełniana czapka w kolorze brudnego różu, którą nosiłam zawsze ze sobą, ale nie na głowie, tylko w kieszeniach spodni, kurtek, sweterków, itp. Do tej pory nie wiem o co chodziło z tą czapką, ale było to coś w rodzaju "towarzysza" życia. Czapka była często i gęsto miętoszona przeze mnie i w wyniku tego miętoszenia został z niej łachman, który w końcu wyrzuciłam :) Mój związek emocjonalny z różową czapeczką to prawdopodobnie niezaspokojona potrzeba posiadania zwierzęcia futerkowego  ;)
3. Jesteś w wesołym miasteczku – jakiej atrakcji nie odpuścisz mimo posiadanego od dawna dowodu osobistego.
Moja kariera w wesołym miasteczku kończy się przy wejściu. Jako człowiek zwracający zawartość żołądka na wszelakich atrakcjach tego miejsca omijam szerokim łukiem te przybytki radości :)
4. Przez kilka dni masz dar … głos sprawia, że to, co czytasz, staje się realne. Jakiej książki nie przeczytałabyś nigdy na głos?
W młodości czytałam horrory i tego rodzaju książki nie przeczytałabym na głos. Mordercze grzyby, prześcieradła gwałcące niewiasty w zamczyskach oraz morze krwi, bebechów i obleśnych zjaw nie są mi do szczęścia aktualnie potrzebne ;)
5. Z czego ostatnio śmiałaś się do łez?
Ostatnio wpadł mi w ręce Woody Allen ;) To chyba mój idol, jeżeli chodzi o słowa, które opuszczają ciało. Czasami dziwne rzeczy mnie bawią, więc czytając jego teksty suszę zęby, bywa, że do łez:

Mo­je życie jest żałos­ne. Os­tatni raz byłem w ko­biecie zwiedzając Sta­tuę Wolności.


Jes­tem tak po­dek­scy­towa­ny, że chy­ba umy­je dzi­siaj wszystkie zęby.

Achil­les miał tyl­ko piętę Achil­le­sa. Ja mam całe ciało Achillesa.

Bi­sek­sualizm? Niewątpli­wie pod­wa­ja two­je szan­se na so­botnią randkę.

Zwa­riowałaś? Zacho­waj trochę sza­leństw na menopauzę!

Je­dyny raz osiągnęliśmy z żoną równoczes­ny or­gazm, gdy sędzia pod­pi­sywał nasze do­kumen­ty rozwodowe.

– Gdy­byś była moją dziew­czyną, kochałbym się z tobą w każdym po­koju, na każdym łóżku, na każdym dy­wanie, na każdym stole...
– ... ma­my też piękne wczes­noame­rykańskie żyrandole.


6. Pierwsza myśl po przebudzeniu...
Może dziś jest sobota??? Błagam, niech dziś będzie sobota! Nie?!? Cholera!!!
7. Chomikujesz rzeczy w myśl zasady „przyda się” czy wyrzucasz?
Chomikuję, ale nieświadomie, lubię artystyczny nieład i mam różne "przyda się" pochowane po kątach.
8. Kierujesz się rozumem czy sercem?
Zdecydowanie rozumem :) Serce służy mi do pompowania krwi do tegoż rozumu, więc w sumie można rzec, że jest zaangażowane pośrednio w ukierunkowywanie mojej postaci.
9. Co denerwuje Cię tak bardzo, że wychodzisz z siebie?
Ja niespotykanie spokojny człowiek jestem :) Ale jak ktoś przekroczy magiczną granicę to wtedy rodzi się potwór; najbardziej to mnie głupota denerwuje i ludzie, którzy chcą mi tą głupotę wciskać w mało umiejętny sposób.
10. Twoja znienawidzona praca...
Praca domowa? Zdecydowanie robienie porządków w szafach, szafkach i tym podobnych; układanie, przekładanie, wycieranie, segregowanie, wyciągania i wkładanie podnosi mi poziom agresji, co może skutkować poważnymi stratami w nagromadzonej porcelanie ;)
11. Największy złodziej czasu...
Ten blog :) Ale wybaczam mu, bo go jakoś tak polubiłam dziada jednego :)

Do zabawy nominuję wszystkich, którzy tu wpadną (odpowiedzi można zostawić w komentarzach) oraz następujących szczęśliwców, których sobie upatrzyłam w tłumie blogowej zawieruchy (oczywiście przymusu nie ma); zapraszam więc:


A teraz pytania:
1. Masz taką sklerozę, że wychodzisz do pracy bez ubrania. Nagle orientujesz się, że jesteś goła/goły i wszyscy patrzą na Ciebie jak na wariata. Co powiesz do tłumu gapiów, by zamknąć im rozdziawione usta? 
2.Gdybyś złapała/złapał złotą rybkę, to o co byś ją poprosiła/poprosił? (przypominam - masz 3 życzenia)
3. Jaka potrawa wystrzeliła Twoje kubki smakowe w kosmos?
4. Twój pomysł na totalnie odlotowy babski/męski wieczór to...
5. Piosenka, przy której zawsze masz ochotę tańczyć to...
6. Rodzisz się po raz drugi... w ciele zwierzęcia :) Jaki to zwierz? 
7. Najbardziej szalona rzecz popełniona w życiu to...
8. Dokończ zadanie: Kocham siebie za...
9. Najbardziej zapamiętany przedmiot/przedmioty w szkole to... Dlaczego?
10. Jak zabawisz rozwrzeszczanego dwulatka sąsiadów, którym masz przyjemność opiekować się w piątkowy wieczór?
11. Czego zazdrościsz płci przeciwnej? 

26 komentarzy:

  1. Ja tu nieświadoma wchodzę i czytam i się uśmiecham do Twoich odpowiedzi i tez tego samego dziada uwielbiam, a tu nagle nominacja i fajnie i dziękuję, ale te pytania to sadyzm jakiś, no kobieto, litości. Ale co tam, pomyśle i napiszę i tak jak u Jagi odpowiem w komentarzu, jeśli można...
    A śmiać w wiadomym miejscu nie śmiałam się, bo mam podobnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Śniło mi się coś takiego, słowo! A co bym powiedziała? Chyba sama uznałabym się za wariatkę…
    2. Już kiedyś miałam takie pytanie i odpowiedziałam: zdrowie, zdrowie, zdrowie…
    3.O, to był chyba tort malinowy z ptysiami w środku…
    4.Długi seans w SPA z szampanem i pysznościami , a na koniec występ cheependalesów.
    5. Wszelkie rytmy latynoamerykańskie…
    6.Ptak, fajnie byłoby polatać…
    7. Chyba nie bywam szalona, niestety.
    8. Chyba za akceptację swoich wad, jakoś je oswoiłam i lepiej mi się żyje…
    9. Wychowanie fizyczne, nigdy nie lubiłam, nie byłam sprawna w rozumieniu programu nauczania: skok wzwyż, bieg przez płotki- masakra!
    10. Proszę następne pytanie…
    11. Chyba niczego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rytmy latynoamerykańskie też mnie targają do tańca, a pytanie nr 10 też bym pominęła - prawdopodobnie resztki rozumu by mi odebrało gdybym się na to zgodziła ;)

      Usuń
  3. nie zostałam nominowana ani zaproszona ale odpowiem :P

    1. bordowiałabym i nic bym nie powiedziała;/
    2.I.żeby budowa domu się skończyła pełnym wyposażeniem, II. żeby miała tyle waluty aż by mi do końca życia wystarczyło III. żeby nikt w mojej rodzinie nie chorował
    3. sexyfood Amaro i jego 8 momentów
    4. zabawa w stylu par małżeńskich , każda pani w sukni, a panowie garniaki i wesele do białego rana
    5.Jesteś szalona hehe
    6. małpa, zwinna i pyskata :P
    7. małżeństwo hehe żart, w sumie to nie wiem
    8.za wszystko :P
    9. polski....i tekst nauczycielki"ja ci kupie konika na biegunach jak się nudzisz"
    10.wł mu bajkę :))
    11.sikania na stojaka wszędzie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy, którzy tutaj wpadają są zaproszeni, więc jak najbardziej jesteś nominowana :) Dzięki za odpowiedzi i przyłączenie się do zabawy :)

      Usuń
  4. Dzięki Eve :) Dobra, czyli mam u siebie zamieścić kto nominował i co ja na to wszystko :-D ps. fajne pytania!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, należy spreparować podobny post, nominować 11 blogów i zadać im 11 pytań. Oczywiście nie należy nikogo zmuszać :)

      Usuń
  5. Dzięki.że nie strzeliłaś focha jak większość poproszonych o udział w zabawie :) , bo wiesz to taka prosta zabawa dla prostych ludzi , reszta jest ponad to:) . A ja prosta jestem i bardzo mi się podoba. i też se odpowiem, nawet nie proszona, na Twoje pytania.
    1. Masz taką sklerozę, że wychodzisz do pracy bez ubrania. Nagle orientujesz się, że jesteś goła/goły i wszyscy patrzą na Ciebie jak na wariata. Co powiesz do tłumu gapiów, by zamknąć im rozdziawione usta?
    Zapytała bym czy dużych cycków nie widzieli ....
    2.Gdybyś złapała/złapał złotą rybkę, to o co byś ją poprosiła/poprosił? (przypominam - masz 3 życzenia)
    Żebym miała ten rozum 30 lat temu. W pozostałych 2-ch zatroszczyła bym się o chore dzieci a w 3-cim o zwierzaki
    3. Jaka potrawa wystrzeliła Twoje kubki smakowe w kosmos?
    Nie ma jednej....To kuchnia włoska - kocham ją. Ktoś kto jadł domowe oryginalne włoskie dania sporządzone w włoskich składników wie o czym mówię - orgazm na sucho.
    4. Twój pomysł na totalnie odlotowy babski/męski wieczór to...
    Wszystkie imprezki w naszym domowym zaciszu są udane. Kiedyś żeby urozmaicić posiłki na stole postawiliśmy tylko jeden udziec , który ważył koło 8 kg, jeden bochenek chleba o wadze 2 kg i postawiliśmy tylko 1 flaszkę wódki o pojemności 6 l.Później przez rok znajomi wspominali, że ich ugościliśmy jednym udkiem i jedną flaszką na 16 osób
    5. Piosenka, przy której zawsze masz ochotę tańczyć to...
    http://jaga1888.wrzuta.pl/audio/30e2pVoUVhN/jgufi_bani_-_rachuli
    6. Rodzisz się po raz drugi... w ciele zwierzęcia :) Jaki to zwierz?
    W ciele swoje psa...albo swoich kotów - niech mnie głaskają odrobaczają i karmią- a co ...
    7. Najbardziej szalona rzecz popełniona w życiu to...
    Całe moje życie jest szalone
    8. Dokończ zadanie: Kocham siebie za...
    ...za całokształt
    9. Najbardziej zapamiętany przedmiot/przedmioty w szkole to... Dlaczego?
    Geografia i język rosyjski - miałam tak sukowate nauczycielki, że do dziś na ich widok przechodzę na drugą stronę ulicy
    10. Jak zabawisz rozwrzeszczanego dwulatka sąsiadów, którym masz przyjemność opiekować się w piątkowy wieczór?
    Dzieci mnie lubią - poważnie - nawet te rozdarte przestają wyć ... A może to strach przede mną ????
    11. Czego zazdrościsz płci przeciwnej?
    Niczego - bo nam Bozia dała mózg a im penisa....Ale ale - cofam....zazdroszczę im umiejętności olewania całokształtu w sytuacjach w których my kobiety nie potrafimy zachować zdrowego rozsądku i spokoju

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadać każdy może - wszyscy wpadający są zaproszeni :) Mówisz, że to zabawa dla prostych ludzi - trudno, wolę być prosta ;)
      Dzięki za odpowiedzi; ta uczta domowa z 8 kg udźcem robi wrażenie :)

      Usuń
  6. Eve Daff zdecydowanie mogę powiedzieć: you made my day :-D zapomniałam o uroku Złotych Myśli a tu proszę, po latach powróciło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eve, a może podrzucisz mi swoje znienawidzone prace? Akurat ja lubię to robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wszystkie zapakowałam w wielkie wory i jadą do Ciebie ;)

      Usuń
    2. Ok. Myślę, że do środy najpóźniej odeślę Ci je wykonane :)

      Usuń
  8. 1. Masz taką sklerozę, że wychodzisz do pracy bez ubrania. Nagle orientujesz się, że jesteś goła/goły i wszyscy patrzą na Ciebie jak na wariata. Co powiesz do tłumu gapiów, by zamknąć im rozdziawione usta?
    No co Wy, nigdy nie patrzyliście w lustro? ;)

    2.Gdybyś złapała/złapał złotą rybkę, to o co byś ją poprosiła/poprosił? (przypominam - masz 3 życzenia)
    O to, żeby dzieci nie umierały, żebyśmy miały pieniążka i o pomoc na fundacje.

    3. Jaka potrawa wystrzeliła Twoje kubki smakowe w kosmos?
    Deser bananowo-czekoladowy w Staromiejskiej 13 w Katowicach. Poezja!

    4. Twój pomysł na totalnie odlotowy babski/męski wieczór to...
    Dobre jedzenie i... spokój ;)

    5. Piosenka, przy której zawsze masz ochotę tańczyć to...
    Jakoś nie jesteśmy muzykalne.

    6. Rodzisz się po raz drugi... w ciele zwierzęcia :) Jaki to zwierz?
    Foka.

    7. Najbardziej szalona rzecz popełniona w życiu to...
    pójście na prawo jazdy :D

    8. Dokończ zadanie: Kocham siebie za...
    to, jaka jestem.

    9. Najbardziej zapamiętany przedmiot/przedmioty w szkole to... Dlaczego?
    Matematyka, chociaż, szczerze mówiąc, żaden nas specjalnie nie fascynował.

    10. Jak zabawisz rozwrzeszczanego dwulatka sąsiadów, którym masz przyjemność opiekować się w piątkowy wieczór?
    Damy mu kredki?

    11. Czego zazdrościsz płci przeciwnej?
    Takiego luzu w kontaktach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wrażenia zapomniałyśmy podziękować za nominację. Dzięki!

      Usuń
    2. Dziękuję za dołączenie do grona, któremu się chciało :)

      Usuń
  9. Dziękuję za nominację. Z przyjemnością podejmuję rękawicę. Na pytania odpowiem na swoim blogu...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta zabawa jest chyba nieśmiertelna, już chyba robi któreś okrążenie wokół kuli ziemskiej. ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie :) Ale zabawa sympatyczna i niech sobie dalej wędruje :)

      Usuń
  11. Zajrzałam do ciebie z ciekawości i bardzo mi się tu spodobało :) Tez sobie odpowiem.

    1 "Performance, performance drodzy państwo! Datki na sztukę można wrzucać do kapelusza."
    2 I - Taką kartę jak miał Dr Who, co zawsze każdemu pokazuje to co ma zobaczyć i dać mi wejście wszędzie gdzie chcę. II - Immunitet na choroby dla siebie i bliskich. III - Domek na roztoczu :)
    3 Wołowina w ciemnym sosie w prawdziwej, najprawdziwszej chiskiej restauracji w Mongolii. Nie ma takich w Polsce :(:(
    4 Rozpalamy wielkie ognisko i robimy zlot czarownic do rana przy jakiejś dobrej muzyce i opowiadając straszne historie.
    5 "Happy" Pharella. Na yt jest wersja tej piosenki na każdą godzinę w ciągu doby! :D
    6 Kruk
    7 "Więc interesują nas bilety do Grecji. Jakoś tak w najbliższym czasie." "Mhm. Mamy za dwa dni lot na wyspę Korfu." "O, brzmi fajnie. To bierzemy!" "W obie strony?" "Nie. W jedną. Jakoś sobie wrócimy potem." Wracałyśmy ze znajomą przez pół Europy, każdym możliwym środkiem transportu. Było bosko :)
    8 Za samozaparicie do spełniania marzeń.
    9 Laboratoria w ciemni. Chodziłam do techikum fototechnicznego. Uwielbiałam bawić się w robienie zdjęć w studiu i wywoływanie ich potem samemu.
    10 Puszczam muzykę i robimy dancing tourmanent. Nawet jak przegram to przynajmniej go wcześniej zmęczę :)
    11 Że mają społeczne przyzwolenie na bycie infantylnym w każdym wieku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, świetnie, że się przyłączyłaś :) A wyprawa do Grecji pewnie wypchana wspomnieniami do końca życia :)

      Usuń
    2. O maj gad ;) a ja się ociągam i nadal mam trudności z LBA (znaczy byłam nominowana i jeszcze nie odpowiedziałam na nominację) a przecież całkiem przyjemny wieczór można spędzić przy LBA.

      Usuń
    3. Pewnie, że można :) Także koleżanko nie ociągajcie się :)

      Usuń

KTO POSTY KOMENTUJE TEN POMNIKI, DLA POTOMNYCH, ZE SŁÓW BUDUJE :)