wtorek, 21 października 2014

WIERSZYK - MIAU I HAU!


MIAU I HAU!

Kotek Miau i piesek Hau -
 kumplami byli na schwał!
Miau spać - zawsze chciał!
Miau! Miau! Miau!
Hau - psocić tylko chciał!
Hau! Hau! Hau!
Miau kłębek wełny miał -
nim się tylko bawić chciał!
Miau! Miau! Miau!
Hau też wełnę chciał,
więc często kłębek brał!
Hau! Hau! Hau!
Miau wpadał wtedy w szał!
I kłębek wełny rwał!
Miau! Miau! Miau!
Hau! Hau! Hau!

Głośne to harce były,
sąsiadki się skarżyły!
Lecz wtedy wpadał pan i
na rozmowy obydwu brał!
Niegrzeczny kocie i psie:
Opamiętajcie się!
Miau miauczał: Miau…
Pies szczekał: Hau…
A pan porządek w końcu miał!

8 komentarzy:

  1. Uśmiechnęłam się szeroko przy tym wierszu. Ale sądzę, ze dopiero mój mały synek będzie w pełni potrafił go docenić, jak mu przeczytam go jutro - bo on jest właśnie na etapie uczenia się, jak robią zwierzątka (miau, miał, hau, hau) i jakie w ogóle są te zwierzątka - a tu jest ładna charakterystyka :-)

    Dobrej nocy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że synkowi się spodoba, chociaż trochę można język połamać na tym miau, miau i hau, hau :)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. in szybciej czytam, tym więcej śmiechu. i tym trudniej do wymówienia :) Bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ten postaram się nauczyć moje dziecko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać, że ktoś chce te moje wierszyki wprowadzać do dystrybucji :)

      Usuń

KTO POSTY KOMENTUJE TEN POMNIKI, DLA POTOMNYCH, ZE SŁÓW BUDUJE :)