poniedziałek, 28 grudnia 2015

Poświąteczny miszmasz :)


Szkoła była, jest i będzie wylęgarnią tego co wzbudza uśmiech u tego czy tamtego. Zdarzyło mi się na tym blogu popełnić posty na temat tak zwanego szkolnego humoru szeroko pojętego; odsyłam do wpisów: Potęga wyobraźni w Parku Dzikich Zwierząt ;) oraz W przyszłości zostanie orzeszkiem ziemnym. Ma do mnie żal, że przeszkadzam mu w karierze... 
Dziś słów parę o tym jakie kwiatki można znaleźć w szkolnej wesołej twórczości pisanej ;)


Skowronek to taki ptak, który wisi w powietrzu i drze mordę. 

Australopitek - to nasz wujek z linii bocznej. 

Wieloryb jest ssakiem, bo jego młode ssie tran z piersi matki. 

Oko składa się z siatkówki i koszykówki. 

Mamy dwa typy oddychania: mężczyźni oddychają brzuchem, a kobiety piersiami. 

Goryl jest bardzo nieprzystojny z budowy zewnętrznej. 

Żaba zimuje w ten sposób, że wskakuje do wody, rozciąga się na całą długość i zamarza. 

Szyja żyrafy jest roślinożerna. 

Komornik wgryza się w korę i dopiero tam żeruje. 

Gryzoń to zwierzę, które ogryza co tylko może, np. jabłka, zostawiając ogryzki.

Wilki zaliczamy do zwierząt zębatych.

Rolnicy nie lubią kretów, bo obgryzają im korzenie. 

Dżdżownica jest spiczasta, bo gdyby była prostokątna to by się bardzo męczyła przy wchodzeniu w ziemie. 

Krowa to zwierzę roślinobójcze. 

Białe motyle, których dzieci żrą kapustę, nazywają się kapuśniaki. 

Choroby weneryczne są rozpowszechniane przez prasę, radio i telewizję. 

Wścieklizną można się zarazić jeśli się ugryzie wściekłego psa. 

Węgiel może być kamienny i brutalny. 

Młodzież w stanie nietrzeźwym może spowodować potomstwo. 

Sosny znoszą szyszki. 

Człowiek rożni się od zwierzęcia myślą, mowa, uczynkiem oraz w pewnym stopniu wyglądem. 

Higiena... to jest wtedy, kiedy myjemy się częściej niż musimy. 

Najczęściej spotykanym ssakiem górskim jest góral.


Natomiast ja pozdrawiam Was z małej dziczy, w której spędzam czas poświąteczny i powitam Nowy Rok: Przesieka macha, a ja buszuję tym razem w Karkonoskim Parku Narodowym :) Tak poza tym to piękną mamy zimę ;)










Grafika: Eve Daff

20 komentarzy:

  1. Zima urocza i kolorowa. Ręczę, że i do nas zawita ta biała i szczypiąca w uszy. Humor z zeszytów szkolnych znam z autopsji. Przypomniałam sobie, że i ja czytałam, że dęby znoszą żołędzie. Do samochodu przywiązani byli mama,tata, dzieci i pies Azorek, Wojski miał na imię Natenczas itp. Świetne są te przejęzyczenia, a czasem zwyczajny brak wiedzy. Serdeczności zasyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czekam na białą zimę; w górach ma ona swój niewątpliwy urok :) A zeszyty szkolne to kopalnia wiedzy humorystycznej - każdy znalazłby pewnie i w swoich własnych bukiet takich kwiatków :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Oj jak zazdroszczę Ci wyjazdu! Po zapoznaniu się z miszmaszem makijaż spłynął mi wraz ze łzami i musiałam iść do łazienki. Wszystkie przykłady boskie są i nie umiałabym wybrać najlepszego...może jednak ten ostatni, nie wiedziałam, ze w moim mieście tyle tego zioła rośnie, całe ulice...
    Odpoczywaj pełną piersią, a może jakiegoś górskiego ssaka spotkasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te rejony Polski :) Co do ssaków to codziennie widzę przedstawiciela Homo sapiens i psowatych ;) A w parku kilka jeleni udało mi się zobaczyć i śliczniutkie czarne wiewiórki z białą łatką na piersi :)

      Usuń
  3. Dzieciom humoru i pomysłowości nie można odmówić! Czytając Przesieka, stwierdziłyśmy, że coś nam to mówi. Myślimy, myślimy i... byłyśmy tam w tym roku. W ogrodzie japońskim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! Mijałam takie drogowskazy naprowadzające na ten ogród i zastanawiałam się czy go nie nawiedzić :) Może w zimie też będzie miał swój urok :)

      Usuń
  4. Piękną macie zimę tego roku! Zazdroszczę.
    Humor szkolny byłby jeszcze śmieszniejszy, gdyby nauczyciele umieli dowcipnie odpowiedzieć na prowokacje. Mój synek na sprawdzianie z religii napisał, że Bóg jest odpowiedzią na wszystko. Dostał chyba 4.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, nie każdy nauczyciel to chodzące poczucie humoru ;) Ale masz rację, gdyby wywiązywały się częściej dowcipne dialogi to pewnie więcej tego szkolnego humoru by było :)

      Usuń
  5. Teksty powalają a wyjazdu Ci zazdroszczę i to jak!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karkonosze są piękne :) Dziś słońce czaruje i lekki mróz hartuje; ludziska wylegli hurtowo na szlaki :)

      Usuń
  6. Dzieci są nieprzewidywalne a ich wyobraźnia powala..... Piękne widoczki, ale wiesz że psica skasowała uroki przyrody ?? Jak oczekujesz na mój zachwyt florą i fauną to nie wrzucaj jej fotek :) Cuuuuudowna kudłata istota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty tak tej mojej psicy nie rozpuszczaj słowem, bo jej się całkowicie w łepetynie poprzewraca i czerwone dywany każe sobie słać pod łapami ;)

      Usuń
  7. Kolega kiedyś napisał na kartkówce z przyrody, czy biologii, że pochwa jest owłosiona :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha :) Dobre, biedny się pewnie rozczarował jak na żywo przyszło mu się nad tą pochwą pochylać ;)

      Usuń
  8. "Młodzież w stanie nietrzeźwym może spowodować potomstwo." - zgadzam się bezsprzecznie, ledwie trochę napiłam się w noc wigilijną, a od wczoraj mamy nowego członka rodziny... :)))))))
    WSPANIAŁEGO WYPOCZYNKU I SZCZĘŚLIWOŚCI W NOWYM ROKU!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam nowego członka :) Słodziak :) Ja mogę się upijać nawet codziennie jak mi potem tacy członkowie mają się w domu pojawiać ;)

      Usuń
  9. Teraz dopiero zrozumiałem, dlaczego matematyka jest królową wszystkich nauk!

    OdpowiedzUsuń
  10. haha: Komornik wgryza się w korę i dopiero tam żeruje. Padłam ;)

    OdpowiedzUsuń

KTO POSTY KOMENTUJE TEN POMNIKI, DLA POTOMNYCH, ZE SŁÓW BUDUJE :)