czwartek, 4 marca 2021

Mądrości życiowe zawsze w cenie...

Kiedyś zmontowałam na blogu zakładkę Przebłyski, która myśli, niekoniecznie złote, zawiera - częściowo wyprodukowane przeze mnie, częściowo przez inne głowy; dorzuciłam tam też cytaty i mądrości życiowe na różne okazje w nowej wersji graficznej, które powstały na potrzeby mojego profilu na Instagramie, na który serdecznie zapraszam - Kobietoskop. Jeżowce na zdjęciu to taka przenośnia literacka do komórek mózgowych nawiązująca; jakoś tak mi się z mózgownicą skojarzyły ;)
A dziś wrzucam hurtowo sztuk pięć tych mądrości; może komuś się do czegoś przydadzą, a może nie ;)





4 komentarze:

  1. Świetny pomysł, pierwszy i ostatni, to w sumie sposób by nie zwariować w tym nienormalnym świecie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnie Poniedzielskiego skojarzenie mam, że niektórzy politycy wybrali odpowiedni i jedyny otwór do kariery ;-)

      Usuń
    2. Ha, ha, dokładnie - otwór masowo wykorzystywany ;)

      Usuń
  2. Te cytaty takie życiowe :D Ale warto o nich pamiętać na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń

KTO POSTY KOMENTUJE TEN POMNIKI, DLA POTOMNYCH, ZE SŁÓW BUDUJE :)